Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οδηγίες Συνδεσης Πιεσόμετρου-Ροόμετρου

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΠΙΕΣΟΜΕΤΡΟΥ-ΡΟΟΜΕΤΡΟΥ

 

 

Ø  Αφαιρούμε το ρελέ της αντλίας βενζίνης ή αποσυνδέουμε την φίσα από την αντλία

Ø  Αφαιρούμε την τάπα του ρεζερβουάρ για να εκτωνοθούν οι αναθυμιάσεις και μετά την επανατοποθετούμε

Ø  Θέτουμε σε λειτουργία τον κινητήρα έως να σβήσει από έλλειψη βενζίνης

Ø  Ενεργοποιούμε τη μίζα 2-3 φορές ώστε να μειωθεί η πίεση στους αγωγούς

Ø  Αποσυνδέουμε τον αγωγό προσαγωγής βενζίνης από τη μπεκέρα και τοποθετούμε στο άκρο του κατάλληλο αντάπτορα (παρέχεται με το όργανο)

Ø  Συνδέουμε στη μπεκέρα κομμάτι αγωγού με αντάπτορα  (παρέχεται με το όργανο)

Ø  Συνδέουμε το πιεσόμετρο-ροόμετρο στους αντάπτορες

Ø  Εκτελούμε μετρήσεις και ελέγχους στα εξαρτήματα του υποσυστήματος τροφοδοσίας βενζίνης

Ø  Για την αποσύνδεση ακολουθούμε την αντίστροφη πορεία

  ΠΡΟΣΟΧΗ: Όταν εκτελούμε  εργασίες εξαγωγής και επανατοποθέτησης εξαρτημάτων στο υποσύστημα τροφοδοσίας καυσίμου αφαιρούμε τη γείωση από τη μπαταρία

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η βενζίνη είναι επικίνδυνη. ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΝΑΤΡΕΞΤΕ ΣΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βιβλίο Τεχνολογία Ελέγχων & Διαγνώσεων

Τώρα μπορείτε να έχετε το βιβλίο Τεχνολογία Ελέγχων και Διαγνώσεων σε μορφή pdf.

Nissan Micra k11 Workshop Manual

Δείτε το Workshop Manual του Nissan Micra K11  εδώ

Κινητήρες άμεσου ψεκασμού

Στο άρθρο που ακολουθεί θα βρείτε πληροφορίες για τη λειτουργία του συστήματος άμεσου ψεκασμού στους βενζινοκινητήρες. Για να διαβάσετε το άρθρο πατήστε εδώ Πηγή:www.tosynergeio.gr